torstai 8. maaliskuuta 2012

Haaste

Eli tehtävänä on:

1. kiittää tunnustuksen antajaa
2. kertoa itsestään 7 faktaa
3. lahjoittaa tunnus 5 bloggaajalle
  
 
1. Kiitos Bobi !
 
2. 1) Olen harrastanut ratsastuksen lisäksi mm. koripalloa, jalkapalloa, pianonsoittoa ja balettia, joista mitään en harrastanut kolmea vuotta enempää. Ratsastusta taas olen harrastanut kesällä 6 vuotta.
   2) Meillä on lemmikkeinä tällä hetkellä kolme kesyrottaa. Maaliskuun lopussa tulossa myös kissa, sekä labradorinnoutaja.
   3) Ennen Demoa en ollut omistanut yhtäkään vuokrahevosta pidempään kuin muutaman viikon. Syinä olivat mm. myyminen, "paremman" vuokraajan löytäminen sekä ähkyyn kuoleminen. Demoa olen vuokrannut 3.4.2011 asti, ja nyt se on minulla ylläpidossa.
   4) Pelkään pimeää. Jo pienestä pitäen olen pelännyt ihan järkyttävästi pimeää, nykyään se on vähän "lievempää" mutta pelkään sitä silti. Jos olen pimeässä talossa yksin, laitan kaikki valot päälle ja käperryn peiton kanssa johonkin nurkkaan, ettei "talossa oleva murhaaja löydä minua". Olen joskus hävennytkin tätä pelkoa, nykyään siedän kyllä pimeässäoloa mutta jotenkin epäillyttää silti mennä pimeän metsän ym. läpi.
   5) Rakastan vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Esim. ratsastaessa en tyydy menemään esteitäkään rauhallisessa tempossa, ei siinä olisi mitään hauskaa. Sen sijaan haluan mennä lujaa, hallinta täytyy kyllä pitää. Vauhtia olen rakastanut aina, se tulee olemaan varmaan yksi "intohimoistani" elämän loppuun saakka. :>
   6) Yksi mahdottomuus on olla koneella ilman musiikkia. Tätäkin kirjottaessani on pakko kuunnella jotain tai tylsistyn ja jätän sikseen..
   7) Rakastan laulamista, mutta olen aivan surkea siinä. Tämän takia hoilailen aina kun ihmisiä ei ole paikalla... :D

<3 Ylläpito Maaliskuu 2012 >> 























EN haasta tässä ketään, tehkää jos haluutte. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti